Witamy na wortalu Armia Call of Duty - gry z serii CoD: Modern Warfare & Black Ops!

www. Call of Duty Warfare .pl

  • Strona główna
  • Forum
  • Galeria
  • Wideoteka
  • Download
  • Redakcja
  • FAQ
  • Linki
  • Kontakt

Odwiedza nas 4 gości.

Poradnik

27.09.2011, 07:19 Epilog

Kategoria Poradnik

Klub Mile High

Nieokreślony Operator SAS-u

Zabezpiecz VIP-a.

Masz ograniczony czas. Biegnij do przodu zabijając wrogów. Uważaj na dziurę w kadłubie. Wejdź na górę i dalej pozbywaj się wrogów. Gdy dojdziesz do drzwi, strzel w głowę wrogowi uważając na cywila.

Wyskocz z samolotu na dużej wysokości

Masz ograniczony czas. Wyskocz z samolotu i podziwiaj wybuch.

Dodany przez: Gorn221

27.09.2011, 07:18 Akt III

Kategoria Poradnik

Ultimatum

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Znajdź sierżanta Griggsa.

Musisz znaleźć Griggsa, który został schwytany. Idź z kompanami. Staraj się zachowywać cicho. Gdy podjedzie auto, szybko zestrzel tych, którzy wysiedli. Idąc dalej napotkasz patrol. Staraj się go po cichu wyeliminować. Wejdź do domku. Price załatwi jednego strażnika. Idź na piętro, gdyż jest tam dwóch kolejnych. Jeśli załatwisz ich cicho, w nagrodę nie wybiegnie kolejna para. Wyjdź na dwór. Jest tam dwóch wrogów. I znowu, jeśli załatwisz ich po cichu, nie będzie wrogich psów i kilku żołnierzy. Wejdź do domku i idź na górę. Twoi kompani wysadzą drzwi i zabiją Rosjanina.

Rozwiąż sierżanta Griggsa.

Symulator rozwiązywania sznurówek. Podejdź do Griggsa od tyłu :) i go rozwiąż.

Zniszcz słup przesyłowy.

Idź za kompanami w stronę radaru. Gdy będą lecieć helikoptery, padnij na ziemię.

Podłóż C4 pod nogi słupa [zostało: 2,1].

Musisz podłożyć pod słup dwa C4.

Odejdź na bezpieczną odległość.

Odsuń się od radaru, odpal C4 i podziwiaj fajerwerki.

Dołącz do 2. drużyny.

Teraz musisz przejść przez wrogą bazę. Wrogów jest co nie miara. Helikopter zrzuci kilku wrogów, a pod koniec przyjadą dwie ciężarówki. Po oczyszczeniu bazy idź z kompanami. Po chwili z drzew wyłoni się dwóch snajperów. Razem z nimi udajcie się pod bramę do wrogiej bazy. Zostaną wystrzelone dwie rakiety.

Wszyscy na miejscu

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Dostań się do pomieszczenia odpalania.

Te wystrzelone rakiety, jeśli nie zostaną dezaktywowane, zabiją prawie 42 miliony ludzi. Biegnij do przodu. Gdy zobaczysz czołg, rzuć w jego stronę granat dymny, po czym podbiegnij i podłóż bombę, ale zniszcz go z bazooki. Posuwajcie się dalej, aż dojdziecie do bramy. Poczekaj na swojego kompana, który ją wysadzi.

Zniszcz wszystkie nieprzyjacielskie czołgi. 2,1,0 zostało.

Znowu BMP. Tym razem 2. Powtórz zabawę z C4 lub rakietnicą.

Osłaniaj oddział, gdy wchodzi do szybów wentylacyjnych.

Ochraniaj ludzi, którzy wycinają otwory w szybach.

Zjedź po linie do środkowego szybu wentylacyjnego.

Gdy wszyscy już bezpiecznie zjadą po linie, uciekając przed helikopterami wskocz do środkowego szybu.

Nie można walczyć w sali wojennej

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Dostań się do pokoju kierowania odpalaniem.

Idź prosto, aż zeskoczysz do łaźni. Masz ograniczony czas. Gdy wyjdziesz z łaźni, będziesz miał kilka możliwych dróg, jednak każda doprowadzi cię do schodów. Zejdź po nich i kontynuuj przebijanie się przez hordy wrogów. Po chwili Zachajew odpali pozostałe rakiety. Będziesz miał 10 sekund, żeby wbiec za metalowe drzwi wraz z kompanami, w przeciwnym wypadku zostanie z ciebie kurczak z rożna. Poczekaj, aż Gaz otworzy bramę i pozbądź się wrogów.

Podłóż C4 na ścianie pokoju kierowania.

Zejdź do małego tunelu i wysadź mur - C4. Wejdź do środka i pozbądź się wrogów.

Wczytaj kody anulujące.

Podejdź do klawiatury i wpisz kody, które anulują rakiety. Na wielkim ekranie ukaże się uciekający Zachajew, a rakiety zostaną zniszczone w powietrzu.

Idź za kpt. Pricem.

Biegnij za Griggsem i Pricem do windy po drodze zabijając wrogów. Gdy dotrzecie do garażu, pomóżcie Gazowi odpierać atak. Po zabiciu wszystkich misja zakończy się.

Koniec gry

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Przeżyj ucieczkę!

Cały czas strzelaj do wrogów na ciężarówkach. Gdy tylko zacznie do ciebie strzelać helikopter, sięgnij po bazookę i strzelaj do niego. I tak nie trafisz, ale zajmie go to na tyle, żeby was nie zestrzelił. Hind po chwili rozwali most, a ty będziesz musiał szybko z niego zejść zanim się zawali. Strzelaj do wrogów w trakcie oczekiwania na Lojalistów i Kamarowa. Po chwili Hind znów strzeli w most. Griggs będzie cię ciągnął za osłonę, lecz zostanie zastrzelony. Po chwili Zachajew i dwóch Ultranacjonalistów zabije dwóch twoich i Gaza. Lojaliści zestrzelą Hinda, a Price rzuci ci pistolet. Zabij Ruskich i Zachajewa. Podbiegnie do ciebie Kamarow i zabierze na helikopter. Zobaczysz jak inny Rosjanin reanimuje Price'a, po czym wali mu z pięści w klatę, jak to się robi, gdy pacjent już prawie umiera. Po chwili słychać wiadomości o tym, że Rosjanie usprawiedliwiają rakiety jako testy, a poszukiwanie statku, który zaginął na morzu Barentsa zostało zaprzestane z powodu sztormu. Ciekawe, kto zniszczył ten statek. :)

Dodany przez: Gorn221

27.09.2011, 07:18 Akt II

Kategoria Poradnik

Kryjówka

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Przeszukaj wieś i schwytaj Khaleda Al-Asada.

Nikołaj przekazał wam namiary na kryjówkę Al-Asada (który de facto wydał rozkaz odpalenia bomby atomowej) w Azerbejdżanie. W schwytaniu go pomogą wam Rosjanie Kamarowa. Twoim zadaniem jest przeszukanie całej wsi, budynek po budynku. Nie będę się w tym temacie rozpisywał. Możesz przyzywać wsparcie helikoptera. Budynków jest sześć. Al-Asad jest w ostatnim na farmie, lecz i tak musisz przeszukać wszystkie. Gdy go złapiecie zadzwoni jego komórka. Price zabije Al-Asada i powie, że dzwonił Imran Zachajew (ten koleś bez ręki z 3 misji). Człowiek, którego myślał, że zabił.

Wszyscy w kamuflażu

Porucznik John Price

Idź za kapitanem MacMillanem.

Ta misja to retrospekcja sprzed 15 lat. Jesteś w Czarnobylu, a dokładniej w Prypeci jako Kapitan Price, wtedy jeszcze jako Porucznik. Jesteś razem z Kapitanem MacMillanem, za którym musisz podążać. Jest to misja typowo skradankowa, więc lepiej uważaj. Nie wychodź za tabliczki, gdyż jest tam promieniowanie radioaktywne (gdy się zbliżasz słychać pstrykanie). Po chwili dojdziesz do pierwszego patrolu. Poczekaj na rozkaz kapitana i strzel w momencie, gdy drugi wróg będzie patrzył w inną stronę. Idź dalej, aż dojdziesz do chatki, w której są wrogowie. Poczekaj, aż strażnik wróci do chatki i ruszaj. Gdy kapitan wyda rozkaz, strzel do obserwatora na wieży i przeczekaj, aż kolejny strażnik uda się w stronę chatki. Wejdź do środka, a gdy wyjdziesz szybko - przebiegnij cmentarzyk i schowaj się pod murkiem przed helikopterem. Gdy kapitan rozkaże, to padnij na ziemię. Musisz lawirować pomiędzy żołnierzami i czołgami, lecz nie jest to zbyt trudne. Dalej jest 4 wrogów. Musisz okrążyć ciężarówkę uważając na patrole. Gdy dojdziesz do kontenerów, poczekaj na MacMillana. Idźcie dalej, gdy MacMillan otworzy kontener i wyda rozkaz musisz biegnąć cały czas za nim. Wszędzie jest mnóstwo wrogów, więc nie zwalniaj. Gdy ci się uda, zastrzel snajpera na szczycie schodów i idź w jego stronę. Wejdź za MacMillanem i przejdź przez tunel. Nie strzelaj do psa, tylko go omiń. Teraz tylko idź cały czas, aż do końca misji.

Jeden strzał, jeden trup

Porucznik John Price

Zlikwiduj Imrana Zachajewa.

Teraz musisz zabić Zachajewa. Weź snajperkę i przybliż ekran. Gdy MacMillan każe strzelić, to strzel. Imranowi urwie rękę.

Zestrzel śmigłowiec szturmowy.

Oddaj strzał w głowę pilota helikoptera.

Wyjdź z hotelu.

Szybko podbiegnij do liny i zjedź z niej, inaczej zginiesz.

Dotrzyj do punktu ewakuacji.

Masz 20 minut, aby dotrzeć do celu. Zabij szybko kilku wrogów i weź im karabiny maszynowe. Teraz uciekaj do drzwi po prawej. Podążaj za MacMillanem, aż przyleci drugi helikopter. Strzelaj w wirnik, a gdy będzie spadał - odsuń się.

Weź kapitana MacMillana.

MacMillan dostał i musisz go ponieść.

Zanieś MacMillana do punktu ewakuacji.

Idź cały czas co chwilę kładąc MacMillana i zabijając wrogów, aż dojdziesz do punktu ewakuacji.

Połóż MacMillana pod diabelskim młynem.

Po prostu połóż kapitana na trawie niedaleko diabelskiego młyna.

Nadlatuje śmigłowiec.

Musisz chronić SL do przybycia helikoptera. Gdy kapitan wyda rozkaz, zacznij strzelać. Po chwili przybędą dwa wrogie helikoptery. Staraj się zestrzelić ludzi na linach.

Zanieś MacMillana do śmigłowca.

Weź MacMillana i pędź do helikoptera unikając wrogich ataków.

Gorączka

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Przyjmij nowe rozkazy od kapitana Price'a.

Wracamy do teraźniejszości; 8 godzin po zabiciu Al-Asada.

Zajmij pozycje obronne na grzbiecie.

Idź za Gazem i kapitanem, po czym połóż się obok nich.

Broń południowej drogi na wzgórze.

Gdy Gaz odpali bomby, zacznij strzelać. Wrogów jest dużo, ale masz CKM.

Wycofaj się i broń południowo-zachodniego podejścia.

Gdy zaczną nawalać do was z moździerzy, wejdź do wraku helikoptera, w znajdziesz minigun. Gdy przylecą helikoptery – zestrzel je.

Użyj detonatorów w tawernie, aby opóźnić wrogie natarcie.

Gdy wrogie siły będą blisko, biegnij do tawerny. Są tam 4 detonatory. Użyj ich.

Wycofaj się na farmę na północy.

Biegnij na farmę, gdzie zginął Al-Asad.

Weź Javelina ze stodoły.

W stodole naszego umarlaka leży Javelin. Weź go.

Zniszcz nadjeżdżające czołgi. [Zostało: 4,3,2,1.]

Używając Javelina pozbądź się 4 czołgów.

Przeżyj do przybycia śmigłowca.

Odpieraj ataki wrogów, aż do otrzymania komunikatu.

Dotrzyj do SL.

Masz ograniczony czas, więc biegnij do śmigłowca unikając wrogów. Gdy dotrzesz na miejsce, ze śmigłowca wyjdzie... Griggs.

Wsiądź do śmigłowca.

Wejdź do środka i poczekaj na Gaza i Price'a. Gdy wszyscy wsiądziecie, misja zakończy się.

Grzechy ojca

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Znajdź nieprzyjacielski posterunek.

Podążaj naprzód wraz z Gazem, Pricem, Griggsem i Kamarowem.

Zajmij pozycję do ataku na posterunek.

Wejdź na kosz i załatw dwóch wartowników.

Zabezpiecz posterunek.

Pozbądź się wszystkich wrogów na posterunku.

Wciągnij nieprzyjacielski konwój w zasadzkę.

2 godziny później. Jesteś na wieży wraz z Griggsem. Na dole znajdują się przebrani i ukryci sprzymierzeńcy.

Znajdź i schwytaj syna Zachajewa.

Ten koleś w niebieskim dresie z 3 misji to Viktor Zachajew, syn Imrana. Musisz go gonić, ale nie zabić. Gdy wieża się zawali, razem z Griggsem gońcie go. Gdy pojawią się wrogowie, wbiegnij w uliczkę po lewej. Biegnij uliczkami, aż dotrzesz do bloku. Poczekaj, aż helikopter go oczyści i wbiegnij do środka. Posuwaj się na górę i wejdź na dach.

Rozbrój i pojmij syna Zachajewa.

Musisz związać Viktora. Podejdź do niego i patrz jak popełnia samobójstwo.

Dodany przez: Gorn221

27.09.2011, 07:17 Akt I

Kategoria Poradnik

Zaciemnienie

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Zlikwiduj zewnętrzne posterunki straży.

Okazało się, że wasz informator Nikołaj, który dał namiary na statek, za kilkadziesiąt minut zostanie zaproszony na uroczystość... egzekucji... swojej własnej. Nie możecie do tego dopuścić. Wraz z Gazem i Pricem idźcie korytem rzecznym (a raczej strumykiem), aż dojdziecie do chatek. Poczekaj, aż twoi kompani zastrzelą 2 pierwszych i wrzucą błyskowy do chatki. Wejdź tam i załatw nożem oślepionych wartowników. Dojdziesz do kolejnych 2 chatek. Najlepiej podłożyć przy pierwszej minę od waszej strony. Przeczołgaj się obok niej i załatw nożem śpiącego wartownika. Połóż drugą minę przy kolejnej chatce. Wróć do swoich i strzel w chatkę tak, żeby wrogowie to zauważyli. Wyjdą, zginą, zaalarmują drugą chatkę, z której również wylecą i pożegnają się z życiem.

Spotkaj się w polu z rosyjskimi lojalistami.

Wejdź do zdemolowanego domku i wyjdź na pole. Spotkasz Kamarowa i jego ludzi. W czwórkę idźcie na górę, gdy ludzie Kamarowa udadzą się do wioski.

Zapewnij wsparcie snajperskie z drogi.

Twoim zadaniem jest zestrzelenie obsługi CKM, w tym jednego przez ścianę. Jeśli chcesz, możesz wybić resztę wrogów. Zawsze to jakaś pomoc dla naszych.

Odetnij nieprzyjacielskie posiłki w elektrowni.

Przejdź przez spaloną chatkę i uzbrój się w granatnik. Z dwóch helikopterów wyjdzie spora liczba przeciwników, więc lepiej załatwiać ich grupowo. Gdy ich zdejmiesz i podejdziesz w stronę elektrowni, wyjdzie druga grupa, której pozbądź się tym samym sposobem.

Zapewnij wsparcie snajperskie z klifu nad miastem.

Znów bawimy się w snajpera. Twoim zadaniem jest zestrzelenie 3 snajperów w budynku ze zniszczonym dachem pod nami. I znów, jeśli chcesz, to wybij resztę.

Idź za Kamarowem do elektrowni.

Idź do elektrowni, gdzie Gaz i Kamarow będą mieli ,,sprzeczkę".

Zjedź na linie z elektrowni.

Kamarow zostaje, wy zjeżdżacie po linie na dół. Oczywiście przedtem możesz ze snajperki wybić wrogów.

Uratuj informatora.

Musisz przejść przez wioskę zabijając wrogich żołnierzy, po czym udać się do domu na wzgórzu. Gdy tam dojdziecie, Gaz odłączy zasilanie. Wejdź do środka i włącz noktowizor. Na parterze jest 2 wrogów, którzy w ciemności nic nie widzą. Za to na piętrze jest jeden w kącie, który nic nie widzi, jeden strzelający na oślep z karabinu i dwóch z latarkami. Po zabiciu ostatniego znajdziesz Nikołaja.

Wsadź Nikołaja do śmigłowca.

Po prostu wyjdź z chatki, wyłącz noktowizor i idź do śmigłowca.

Charlie, nie surfuj

Sierżant Paul Jackson

Zajmij pozycję do wejścia do budynku sztabu.

Po locie helikopterkiem podążaj za Porucznikiem Vasquezem do budynku sztabu. Ustaw się przy drzwiach. Gdy wybuchnął wejdź do środka.

Poszukaj Khaleda Al-Asada w budynku sztabu.

Zejdź na dół i zajmij się stacjonującymi tam wrogami. Do następnego pomieszczenia wrzuć błyskowe i zestrzel oślepionych wrogów. Gdy wyjdziesz na górę, okaże się, że sześciu żołnierzy pilnujących drzwi, nie żyje.

Dołącz do 1. drużyny.

Przejdź przez murek i dołącz do swoich.

Dostań się do stacji telewizyjnej.

Musisz podążać uliczkami pozbywając się wrogów. Tych jest dosyć sporo, lecz dasz radę. Gdy dojdziesz do ulicy, wyjedzie samochód. Staraj się szybko zabić strzelca. Idź dalej pozbywając się wrogów, aż dojdziesz do stacji telewizyjnej. Ustaw się przed wejściem i rozwalcie drzwi.

Dostań się na drugie piętro.

Podążaj pokojami, aż dojdziesz do wielkiej sali. Będziesz musiał pozbyć się wszystkich wrogów, aby udać się dalej. Idź w stronę schodów. Po prawej są drzwi, z których wyjdzie Sierżant Griggs i posiłki.

Poszukaj Khaleda Al-Asada w budynku stacji telewizyjnej.

Idź za kompanami. Gdy wyjdziecie na dach, możesz ostrzelać wrogów atakujących oddziały na zewnątrz. Gdy skończysz, idź dalej, aż do pokoju nagrywania. Okaże się, że to tylko taśma, a Al-Asad nic nie nagrywa. Griggs zapoda muzyczkę, a misja się skończy.

Bagno

Sierżant Paul Jackson

Zabezpiecz czołg M1A2 Abrams, który ugrzązł w bagnie.

Musisz uratować czołg. Co z tego, że w czołgu jest czterech żołnierzy, podczas ratowania ich zginie pięćdziesięciu innych.

Zlikwiduj siły nieprzyjaciela w mieszkaniu.

Po drodze do czołgu będziesz musiał zająć się wrogami w domku. Włącz noktowizor i zajmij się wrogami w ruinach. Wejdź w dziurę po lewej i podążaj za Roycewiczem. Gdy zostanie on zaatakowany, szybko zabij przeciwnika, bo Roycewicz zginie. Wejdź na górę i zabij przeciwników grzecznie stojących w rządku. Chwytaj za karabin maszynowy i zajmij się wrogami.

Zabezpiecz czołg M1A2 Abrams, który ugrzązł w bagnie.

Wracamy do tego zadania. Wróć na dół i idź do nowo otwartych drzwi. Wyłącz noktowizor i zajmij się wrogami.

Weź wyrzutnię rakiet Javelin.

Szeregowy West, który ją niósł, nie żyje, więc to my musimy się zająć czołgami. Podnieś Javelina.

Zniszcz pojazdy opancerzone na wiadukcie.

Zestrzel tym ustrojstwem cztery czołgi na moście.

Zabezpiecz czołg M1A2 Abrams, który ugrzązł w bagnie.

Znów idziemy dalej. Poczekaj, aż twój kolega zamrozi i wyrwie siatkę drucianą. Idźcie dalej, aż dojdziecie do czołgu.

Przechwyć nieprzyjaciela zanim zniszczy czołg.

Odbij w lewo. Za barykadą jest mnóstwo przeciwników. Musisz ich zabić. Uważaj, bo dzierżą bazooki.

Zniszcz działko przeciwlotnicze ZPU.

Idź do celu zabijając przeciwników. Zastrzel obsługę działka i podłóż bombę oraz ją zdetonuj.

Zabezpiecz południowy sektor bagna.

Musisz wyczyścić ten obszar z wrogów.

Podłóż emiter podczerwieni, aby dać sygnał lotnictwu.

Aby oczyścić sektor południowy potrzeba lotnictwa. Biegnij podłożyć emiter.

Zabezpiecz południowy sektor bagna.

Obserwuj jak helikoptery ładnie niszczą budynek.

Dołącz do drużyny przy czołgu.

Spotkaj się z Vasquezem i Griggsem przy czołgu.

Zabezpiecz czołg M1A2 Abrams, który ugrzązł w bagnie.

Obserwuj naradę przy pięknym szkicu namalowanym na Abramsie.

Polowanie

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Dostań się do punktu ewakuacji.

Waszą spokojną ucieczkę z Nikołajem przeszkodziła rakieta. Paulsen i obaj piloci zginęli, ale ty, Gaz, Price i Nikołaj przeżyliście. Pozbieraj umarlakom broń i udaj się za kompanami. Po chwili dołączy do was członek SASu. Schowaj się pod mostem przed pojazdami. Idź do szopy, a gdy Price wyda rozkaz - zabij kolesia gadające z dziadkiem, inaczej dziadek zginie. Wybij resztę ruskiej hołoty i podążaj za resztą swoich. Gdy wejdziesz na pole ujrzysz helikopter. Padnij na ziemię i poczekaj, aż odleci. Biegnij do traktora. Gdy Gaz zajmie się otwieraniem drzwi, ty musisz chronić się przed wrogami. Gdy tylko je otworzy, wbiegnij do środka i znajdź drugie wyjście. Przez okna możesz pozbyć się wrogów. Kiedy wejdziesz do ostatniego pomieszczenia, rzucony zostanie błyskowy. Wyjdź na dwór. Zaatakują was pieski oraz żołnierze. Sporo tego będzie. Gdy już się z tym uporacie, schowaj się przed helikopterem, a gdy poleci idźcie dalej. Teraz musisz się skradać. Jeśli nie zauważą cię, to skrypt tak sprawi prawie przy samym końcu. Po wybiciu wrogów wjedź do szklarni. Musisz przedzierać się przez wrogów, aż dojdziesz do stodoły.

Do zniszczenia nieprzyjacielskiego śmigłowca użyj rakiet Stinger.

W stodole leżą rakiety. Pierwszy strzał chybi zawsze, lecz za drugim razem może się udać.

Idź za kpt. Pricem.

Po prostu podążaj za kapitanem, po chwili AC-140 pomoże wam pozbyć się wrogów.

Dostań się do punktu ewakuacji.

Idź w stronę zniszczonego postoju wroga.

Śmierć z nieba

Obraz termiczny operator TV

Zapewnij wsparcie lotnicze dla sojuszniczych jednostek SAS.

Tak, teraz poznamy ucieczkę Nikołaja od drugiej strony. Jesteśmy operatorem AC-140, czyli super wypasionego samolotu wzbijającego się nad chmury. Mamy 3 tryby strzałów oraz 2 tryby widoku. Migający ludzie to nasi (Soap, Price, Gaz, Nikołaj i 4 innych członków SASu), a niemigający to wrogowie. Na początek do niczego nie możesz strzelać. Gdy tylko dostaniesz pozwolenie, strzelaj do wszystkiego, co się rusza, prócz swoich i kościoła. Gdy na autostradzie pojawią się 2 samochody, nie strzelaj do nich, ani do tych, którzy z nich wyjdą. Gdy twoi wejdą do samochodów ochraniaj je. W następnej wiosce będzie kilka RPG i czołg, które musisz się pozbyć. Po chwili ujrzysz złomowisko, a twoi wyjdą z samochodów. Teraz musisz ich ochraniać, aż wejdą do dwóch przyjaznych helikopterów.

Świnia bojowa

Sierżant Paul Jackson

Eskortuj czołg M1A2 Abrams na spotkanie z 2. plutonem.

Od razu zacznij strzelać do wrogów. Podbiegnij do autobusu. O niego i pobliski kontener oparte są rakietnice. Weź je i zestrzel 2 helikoptery. Podążaj za czołgiem eliminując wrogów. Czołg zatrzyma się na zakręcie, więc napieracie dalej sami. Oczyszczając domek po domku wyjdziecie w końcu na parking. Griggs zostanie zabezpieczać pozycję, a ty z Vasquezem idziecie dalej. Wejdźcie do budynku i ostrzeliwujcie wrogów z góry. Nadjedzie wrogi czołg, lecz Abrams go zniszczy.

Ewakuuj się przez SL Seaknight.

Po wszystkim wraz z Vasquezem udajcie się do helikoptera.

Szok i zdumienie

Sierżant Paul Jackson

Zmiękcz opór przed atakiem naziemnym.

Lecisz Seaknightem z Vasquezem. 30,000 Marines atakuje miasto, w którym prawdopodobnie jest Al-Asad. Masz granatnik, helikopter i naboje. Po prostu musisz ochraniać helikopter za pomocą broni. Strzelaj do cystern, czołgów, posągów, ludzi i dział przeciwlotniczych. Po chwili helikopter wyląduje i wyjdzie z niego kilku Marine, ale ty sobie spokojnie dalej siedź. Po chwili ruszycie dalej.

Wesprzyj i ewakuuj drużynę zwiadu.

Gdy zobaczysz zielony dym, będziecie musieli wylądować. Wyjdź z helikoptera i biegnij w stronę dymu eliminując wrogów .

Udaj się do SL.

Gdy dotrzesz do oddziału eliminując wrogów i ochraniając oddział, udaj się do helikoptera.

Wróć do granatnika Mark 19.

Ponownie zajmij pozycję strzelca. Po chwili 2 helikopter dostanie. Keating nie żyje, ale pilotka przeżyła.

Uratuj pilota zestrzelonej Cobry.

Masz ograniczony czas, aby dobiec do pilotki i uratować ją.

Odnieś pilota do śmigłowca.

Z dalej płynącym czasem musisz wrócić do śmigłowca. Już nie strzelasz z granatnika. Teraz tylko obserwuj, jak bomba atomowa wybucha.

Pokłosie

Sierżant Paul Jackson

Tak, Vasquez i 30,000 Marines nie żyje. Zostałeś tylko ty. Odwróć się i wyjdź z helikoptera. Idź w stronę atomowego grzyba. Po chwili niedaleko zawali się cały budynek. Gdy dojdziesz do barykady, Paul zginie.

Dodany przez: Gorn221

27.09.2011, 07:17 Prolog

Kategoria Poradnik

P.N.

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Weź karabin ze stołu.

Zaczynasz w wojskowym baraku. Pierwszym celem jest podniesienie G36C ze stołu na wprost. Gaz będzie instruował cię cały czas.

Wejdź na stanowisko nr 1 i wyceluj przez przyrządy.

Po prawej jest 6 stanowisk. Podejdź do 1 i wyceluj. Zestrzel 2 cele i wybierz rodzaj sterowania.

Strzel do każdego z celów, strzelając z biodra.

Strzel do kolejnych 3 celów, tym razem bez celownika.

Strzel do celu przez drewno.

Strzel do celu, który jest za ścianą z drewna.

Strzel do każdego z celów tak szybko, jak to możliwe.

Masz kilkanaście sekund, aby poćwiczyć szybkostrzelność i celność na makietach.

Weź pistolet z tego samego miejsca, z którego wziąłeś karabin.

Wróć do stolika i weź USP .45.

Wyjmij karabin, a potem znowu pistolet.

Naciśnij 1, lub 2 aby zmienić broń. Zrób to 2 razy i zapamiętaj, że jest to szybsze niż przeładowanie.

Zaatakuj arbuz nożem.

Twój pierwszy heroiczny wyczyn. Musisz uratować świat przed... pestkożerczym arbuzem. Podejdź do niego i zabij bestię używając V, i zapamiętaj, że jest to szybsze niż zmiana broni.

Użyj wskaźnika celów, aby znaleźć kapitana Price'a.

Wyjdź z baraku i idź za wskaźnikiem. Po drodze, możesz wpaść na kilka samochodów, startujące helikoptery, tor przeszkód i stanowisko dla granatnika lub granatów. Gdy dojdziesz do celu hangar otworzy się a ty ujrzysz Kapitana Johna Price'a.

Wejdź po drabinie.

Po twej prawej jest drabina. Użyj jej do tego, do czego została stworzona.

Wyjmij MP5 i weź 4 granaty błyskowe.

Na stoliku leżą wspomniane obiekty. Weź je.

Zjedź po linie.

Użyj liny, aby zjechać na dół. Przed tym wybierz sobie jedną z tych 3 broni.

Oczyść atrapę mostka statku handlowego.

Jest to test na... wszystko. Po zjechaniu po linie od razu zestrzel 3 makiety ludzi w środku statku. Zejdź na dół po schodach i rozwal kolejnego. Do następnego pokoju wrzuć granat błyskowy po czym zabij 2 wrogów. Następny pokój zawiera kolejnych 2 wrogów. Kolejny pokój musi zostać potraktowany błyskowym. Zabij 2 ostatnich wrogów i pędź do mety. Jeśli jesteś pro to pobiłeś Gaza (poniżej 19 sekund).

Dołącz do kapitana Price'a.

Po zakończeniu testu spróbuj jeszcze raz lub podejdź do Price'a i wybierz poziom trudności.

Zbędna załoga

Sierżant John ,,Soap" MacTavish

Zabezpiecz przesyłkę.

Wraz z Pricem i losowym członkiem SASu zostajesz przetransportowany drogą powietrzną na statek. Po wylądowaniu zajmij się załogą w sterowni i idź za kompanami. Po drodze zastrzel dwie śpiące królewny i wstawionego pana. Po zejściu na pokład dołączą do was Gaz, Wallcroft i Griffen. Posuwajcie się dalej. Zdejmij dwóch strażników na moście. Gdy podejdziesz do przeciwległego końca statku, z okien mostka wyłoni się wielu przeciwników. Poczekaj chwilkę na pomoc helikoptera. Niestety kończy mu się paliwo i dalej musicie działać sami. Wallcroft i Griffen zostają, by pilnować tyłów, a wy w czwórkę idziecie dalej. Pierwszych wrogów spotkasz w korytarzu, jednak szybko się ich pozbędziecie. Musisz teraz przeszukać 3 hangary. Zanim wejdziesz do pierwszego, poczekaj, aż twój kompan wrzuci tam granat błyskowy. Wrogów nie jest wielu, więc zestrzel ich i podążaj za drużyną. W drugim hangarze wrogowie znajdują się na moście na przeciwko oraz na dole. W trzecim hanagarze czeka nas największa ilość przeciwników. Wykorzystuj wszelkie osłony. Po pozbyciu się ich znajdź kontener, przy którym stoją twoi koledzy. Po znaczku atomowym i pstrykaniu radiometra można wywnioskować, że to nic miłego.

Weź manifest.

Podnieś plik papierów leżący na tym złym, atomowym cosiu.

Zejdź z okrętu.

W waszym kierunku lecą 2 wrogie migi. Wallfcroft i Griffen udali się do zatankowanego już helikoptera, a wy musicie zrobić to samo. Po wejściu do 2 hangaru dowiecie się, że migi spełniły zadanie. Zestrzeliły statek z dowodami i poleciały do bazy na pączka. Macie mało czasu. Statek się topi a wy jesteście na dolnym pokładzie. Biegnij za kompanami. Gdy wszyscy dobiegną do helikoptera wykonaj finałowy skok i oglądaj jak Price ratuje ci tyłek, oraz jak statek pięknie tonie.

Przewrót pałacowy

Prezydent Yasir Al-Fulani

Jesteś prowadzony do samochodu. W samochodzie oprócz ciebie i kierowcy jedzie pewien człowiek w niebieskim dresie. Gdy dojedziecie na miejsce, zostaniesz zaprowadzony pod słup. Dyktatorowi Khaledowi Al-Asadowi pewien starszy człowiek bez ręki poda broń. Khaled grzecznie podejdzie i... zastrzeli cię.

Dodany przez: Gorn221
Sonda

Na jakiej platformie zagrasz w CoD:AW?

PC - 51.6%
Xbox 360 - 6.5%
Xbox One - 8.1%
PlayStation 3 - 11.3%
PlayStation 4 - 22.6%

Razem głosów: 62
Ostatnie tematy
Serwisy zrzeszone