Witamy na wortalu Armia Call of Duty - gry z serii CoD: Modern Warfare & Black Ops!

www. Call of Duty Warfare .pl

  • Strona główna
  • Forum
  • Galeria
  • Wideoteka
  • Download
  • Redakcja
  • FAQ
  • Linki
  • Kontakt

Odwiedza nas 21 gości.

Bronie

MiceQ @ 16.01.2012, 14:15

Poniżej znajduje się spis broni występujących w Modern Warfare 3. Nie jest on jeszcze kompletny, gdyż jego uzupełnienie zajmuje dużo czasu, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

M4


M4 jest odblokowany od poziomu 4 wraz z możliwością utworzenia własnej klasy. Ma niski odrzut i jest szybkostrzelne. Z bliskiej odległości zadaje duże obrażenia, wymaga trzech trafień w ciało, aby zabić, ale obrażenia na daleki dystans są bardzo małe, co wymaga jeszcze około pięciu udanych trafień. Z racji tego, iż z tej broni można szybko zabijać, uznaje się ją za jedną z najszybszych z karabinów szturmowych, jak również jedną z najszybciej przeładowujących. M4 jest doskonałym wyborem dla graczy z agresywnym stylem gry.

      Informacje:
  • Obrażenia: 42-25(MP)
  • Wielkość magazynka: 30 naboi
  • Odblokowany na: 4 lvl (MP), 1 lvl (Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 630(SP), 180(MP)
  • Czas przeładowania: 2,03s załadowana, 2,36s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 780RPM
  • Odrzut: Niski
  • Tryb ognia: Automatyczny

M16A4


M16A4 jest odblokowany na poziomie 4 wraz z możliwością utworzenia własnej klasy. Jak na ten typ broni zachowuje niski odrzut, można szybko przeładować i posiada stosunkowo duży zasięg. Celownik laserowy, holograficzny i hybrydowy są dobrym dodatkiem, ponieważ dostarczają one o wiele jaśniejszy widok. "Rapid Fire", czyli szybkostrzelność jest również przydatnym dodatkiem, gdyż zwiększa skuteczności na bliski dystans i obniża czas zabicia przeciwnika.

      Informacje:
  • Obrażenia: 45-25
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 4 lvl(MP), 1 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP), 300(SP)
  • Czas przeładowania: 2,03s
  • Szybkostrzelność: 780RPM
  • Odrzut: Niski
  • Tryb ognia: Trójstrzałowy

SCAR-L


SCAR-L jest odblokowany na poziomie 6. Posiada dużą szybkostrzelność, niski odrzut i zadaje średnie obrażenia. Jest bardzo podobny do SCAR-H z poprzedniej wersji CoD'a. Jego niski level odblokowania sprawia, że jest bardzo popularny wśród "nisko levelowców".

      Informacje:
  • Obrażenia: 35-20
  • Mnożniki uszkodzenia: Głowa 1.5x, inne 1.0x
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 6 lvl(MP), 5 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP), 300(SP)
  • Czas przeładowania: 2,4s załadowana, 2,68s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 750RPM(MP), 689(SP)
  • Odrzut: Niski
  • Tryb ognia: Automatyczny

CM901


CM901 jest odblokowany na 18 poziomie. Jest jednym z najgroźniejszych karabinów szturmowych ze względu na duże obrażenia. Umożliwia to zabijanie przeciwnika nie patrząc na to, gdzie się znajduje - czy jest daleko lub blisko. Niestety każda broń ma swoje plusy i minusy, a tym minusem może być stosunkowo duży odrzut. Bardzo popularny wśród tej broni, jak i innych jest tłumik.

      Informacje:
  • Obrażenia: 49-25(MP)
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 18 lvl(MP), 43 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP)
  • Czas przeładowania: 2,33s załadowana, 2,7s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 666RPM
  • Odrzut: Wysoki
  • Penetracja: Średni
  • Tryb ognia: Automatyczny

TYPE95


TYPE95 odblokowana jest na 32 poziomie. Jest to broń trój-strzałowa. Jak na tego typu broń posiada dużą szybkostrzelność, co powoduje, że z jednej serii dość często można zabić przeciwnika, co czyni go wszechstronnym w prawie każdej sytuacji. Zadaje duże obrażenia i w porównaniu do innych karabinów szturmowych ma nieco gorszą celność.

      Informacje:
  • Obrażenia: 55-20
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 32 lvl(MP), 50 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP)
  • Czas przeładowania: 2,76s załadowana, 3,3s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 1000RPM
  • Odrzut: Niski
  • Tryb ognia: Trójstrzałowy

G36


G36 powraca do serii Call of Duty. Poprzednio można było go oglądać w czwartej części tej serii. Odblokować można go na 42 poziomie, ale jest także dostępny z początku gry, jako broń domyślna. G36 jest bronią uniwersalną - ma dość duże obrażenia i niezłą szybkostrzelność, co powoduje, że przydaje się w każdym momencie walki. Zaleca się, aby mimo wszystko do tej broni zakładać tłumik oraz wybierać biegłość "odrzut".

      Informacje:
  • Obrażenia: 42-25(MP)
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 42 lvl(MP), 39 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP), 420(SP)
  • Czas przeładowania: 2,43s załadowana, 3,46s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 769RPM
  • Odrzut: Umiarkowany
  • Tryb ognia: Automatyczny

ACR 6.8


ACR 6.8 jest odblokowany na poziomie 50. Ma wysokie obrażenia we wszystkich zakresach [czyt. daleki, krótki dystans] i bardzo niski odrzut. Jest to najszybsza broń pod względem przeładowywania, co powoduje, że ACR jest potężna bronią, szczególnie na długi dystans. W porównaniu do G36, bądź tez M4A1, posiada wolny tryb strzelania. Niestety przez to, jesteśmy z góry skazani na śmierć w starciu 1 na 1, na krótkim dystansie, chyba, że posiadamy bardzo dobry refleks. ACR jest najlepszy karabinem szturmowym dla trybu Hardcore. Zadane obrażenia z tej broni powodują, iż niezależnie w którą część ciała trafimy i tak przeciwnik będzie martwy.

      Informacje:
  • Obrażenia: 45-30
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 50 lvl(MP), 14 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP), 630(SP)
  • Czas przeładowania: 1,9s załadowana, 2,5s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 705RPM(MP), 780RPM(SP)
  • Odrzut: Bardzo Niski (MP)
  • Tryb ognia: Automatyczny

MK14

MK14 dodany pierwszy raz w całej serii Call of Duty. Odblokować ją można na 60 poziomie. Ma niską szybkostrzelność, ale dużą moc. Przeciwnika można zabić dwoma strzałami w klatkę piersiową, bądź też jednym w głowę. Do zabicia na długi dystans potrzeba trzech(!) strzałów. Ze względu, iż jest to broń pół-automatyczna, zaleca się dodawania do niej dodatku "Rapid fire". Ten dodatek może być przydatny w starciu na bliska odległość z przeciwnikiem. Coraz częściej jednak gracze posiadający tę broń, dokładają do niej tłumik, co jest też bardzo dobrym wyborem.

      Informacje:
  • Obrażenia: 75-49(MP)
  • Wielkość magazynka: 20 naboi (30 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 60 lvl(MP), 47 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 20 + 40(MP)
  • Maksimum amunicji: 120(MP)
  • Czas przeładowania: 2,76s
  • Szybkostrzelność: 545RPM (z dodatkiem szybkostrzelności 681RPM)
  • Odrzut: Niski
  • Tryb ognia: Pół-Automatyczny

AK-47

AK-47 odblokować można na 68 poziomie. Jest statystycznie podobna do CM901, z niskim wskaźnikiem ognia, ale umiarkowanym do dużych obrażeń. Ze względu na duży odrzut posiada niższą częstotliwość ognia. Wymaga 3 strzałów, aby zabić z bliska. Tłumik jest bardzo skutecznym dodatkiem, gdyż mimo wszystko nadal będziemy w stanie trzema strzałami zabić przeciwnika. Celownik ACOG, zwiększa tylko odrzut broni, co jest złym wyborem.

      Informacje:
  • Obrażenia: 49-25(MP)
  • Wielkość magazynka: 30 naboi (45 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 68 lvl(MP), 24 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 30 + 60(MP)
  • Maksimum amunicji: 180(MP), 300(SP)
  • Czas przeładowania: 2,5s załadowana, 3,25s rozładowana
  • Szybkostrzelność: 689RPM
  • Odrzut: Umiarkowany Wysoki
  • Tryb ognia: Automatyczny

FAD

FAD jest odblokowany na 78 poziomie. Jest to ostatni możliwy do wykorzystania karabin szturmowy. FAD ma bardzo dużą szybkostrzelność, jednak zadaje małe obrażenia i bardzo wolno się go przeładowuje. Należy jednak zwrócić uwagę, iż jeden magazynek ma 40 naboi. Co ciekawe, FAD ma drugi najwyższy mnożnik strzałów w głowę, jakiejkolwiek broni w grze.

      Informacje:
  • Obrażenia: 30-24(MP)
  • Mnożniki uszkodzenia: Głowa 1.7x, inne 1.0x
  • Wielkość magazynka: 40 naboi (60 z uchwytem)
  • Odblokowany na: 78 lvl(MP), 80 lvl(Survival)
  • Koszt w trybie Survival: 3000$
  • Amunicji na starcie: 40 + 80(MP)
  • Maksimum amunicji: 240(MP)
  • Czas przeładowania: 3,20s (taktyczny), 2,36s (pusty)
  • Szybkostrzelność: 1000RPM
  • Odrzut: Umiarkowany
  • Tryb ognia: Automatyczny
Sonda

Na jakiej platformie zagrasz w CoD:AW?

PC - 51.6%
Xbox 360 - 6.5%
Xbox One - 8.1%
PlayStation 3 - 11.3%
PlayStation 4 - 22.6%

Razem głosów: 62
Ostatnie tematy
Serwisy zrzeszone