Witamy na wortalu Armia Call of Duty - gry z serii CoD: Modern Warfare & Black Ops!

www. Call of Duty Warfare .pl

  • Strona główna
  • Forum
  • Galeria
  • Wideoteka
  • Download
  • Redakcja
  • FAQ
  • Linki
  • Kontakt

Odwiedza nas 26 gości.

Tryby multiplayer

16.10.2011, 09:37

W celu urozmaicenia gry na drodze ewolucji, seria Call of Duty wzbogaciła się o pokaźną liczbę trybów dla gry sieciowej. Możemy w rozmaity sposób konkurować z innymi graczami.

Death Match Drużynowy

Klasyczny tryb, obecny w każdej części CoD'a. Gracze podzieleni są na dwie drużyny, które zabijają się wzajemnie i zdobywają tym samym punkty. Zwycięża team, który uzbiera ich w określonym czasie najwięcej, lub przed czasem osiągnie ich limit (7500). Zabici gracze odradzają się.

DM Drużynowy Najemnicy

Odmiana tradycyjnego TDM, gdzie występują drużyny niedozwolone (najemnicy). Teamy zdobywają punkty i wygrywa tez z największą liczbą.

Tryb dowolny

Każdy gracz działa samodzielnie i zabija innych (każdy na każdego). Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Jest to jeden z trybów znanych z poprzednich części, tzw. Death Match.

Dominacja

Drużyny przejmują flagi na mapie (max. 3) i zdobywają punkty za ich kontrolę. Im więcej flag tym większy przyrost punktowy. Mecz kończy się po ukończeniu czasu, lub limitu punktów (200).

Wojna lądowa

Tryb dla licznych drużyn. Na przemian występują tutaj tryby DM Drużynowy i Dominacja.

Wysadzenie

Drużyna atakująca musi wysadzić 2 cele w ciągu określonego czasu. Później następuje zmiana stron i atakujący stają się obrońcami. Za wygraną rundę uznaje się wysadzenie obu celów (atakujący) lub obronienie przynajmniej jednego (obrońcy). Mecz kończy się po osiągnięciu limitu punktowego (10).

Sabotaż

Gracze zdobywają bombę i muszą podłożyć ją w pobliżu wrogiego celu. Wygrywa gracz, który pierwszy zdetonuje ładunek.

Sztab Pro

Odmiana znanego trybu Headquarters z MW. Drużyny mają za zadanie odnaleźć pojawiające się na mapie sztaby i zdobywać je. Im dłużej je utrzymają tym więcej punktów zdobywają. Po rozbrojeniu sztabu przez przeciwnika pojawia się na mapie nowy.

Znajdź i zniszcz

Klasyczny tryb Search&Destroy, w którym drużyny (atakująca i broniąca) podobnie jak w Wysadzeniu musi spełnić określone warunki. Zabici gracze nie odradzają się.

Barebones Pro

Naprzemienne tryby Dowolny i DM Drużynowy, gdzie wyłączone są Killstreaki.

Drużynowy Taktyczny

Tryb dla małych drużyn. Naprzemiennie występują tryby DM Drużynowy, Dominacja, Zdobądź Flagę, Wysadzenie i Znajdź i Zniszcz.

Rykoszet hardcore: ZZ

Tryb znajdź i Zniszcz gdzie włączony jest ostrzał przyjacielski z trybem hardcore (zwiększone obrażenia). Jeden z trudniejszych trybów, dla doświadczonych graczy.

DM Drużynowy hardcore

Klasyczny TDM, gdzie obrażenia są zwiększone.

Drużynowy taktyczny z perspektywy 3 os.

Odmiana trybu taktycznego, gdzie gracz steruje postacią z perspektywy 3 osoby. Wyłączona jest możliwość korzystania z przyrządów celowniczych.

Ekspresowy DM Drużynowy

DM Drużynowy ze skróconą przerwą między meczami.

Barebones Pro z zadaniami

Naprzemiennie Dominacja, Wysadzenie, Sztab Pro i zdobywanie flagi. Wyłączone są Killstreaki.

Harcore Rykoszet: Sztab Pro

Tryb Sztab Pro ze zwiększonymi obrażeniami i ogniem przyjacielskim.

Zdobądź flagę

Klasyczny tryb CTF, gdzie trzeba zdobyć flagę przeciwnika i przenieść ją do swojej bazy. Warunkiem zdobycia punktu jest obecność własnej flagi w bazie. Jeżeli gracz zostanie zabity podczas niesienia flagi, zostanie ona upuszczona w miejscu jego śmierci. Wtedy właściciele flagi mogą ją zdobyć (automatycznie zostanie przeniesiona do ich bazy), a wrogowie mogą przenieść ją dalej w stronę swojej bazy (przeniesienie nie nastąpi automatycznie).

Kocioł hardcore

Naprzemiennie występujące różne tryby ze zwiększonymi obrażeniami.
Sonda

Na jakiej platformie zagrasz w CoD:AW?

PC - 51.6%
Xbox 360 - 6.5%
Xbox One - 8.1%
PlayStation 3 - 11.3%
PlayStation 4 - 22.6%

Razem głosów: 62
Ostatnie tematy
Serwisy zrzeszone